tisdag 22 maj 2012

vid havet*

idag har vi myst i solen
vi drog till stugan för det fläktar ju nada på vår tomt
dessvärre var det inte svalare vid havet;P
men jag ska inte klaga;))

brum lekte med vatten;)
asade med alla leksaker typ så hon hade nått och göra
och det var ju lyckat;)

brum och pappa bus*


vi handlade med såna där plocksallader från maxi
superbra tycker jag-man kan välja precis vad man vill=)
sen kanske man kan låta bli och kasta en hel sallad på golvet när man ska sätta på locket-
det blir lätt lite pinsamt då;P



hoppas det bli lia fint imån
men det är väl typ utlovat
jag behöver bli lite brunare för idag blev det inte mycket-jag klarar knappt av och vara ute;(
mitt huvud typ spränger;(
och inte blev det bättre av albaniens mellobidrag;O
my good!!!
skrikfest...




Inga kommentarer: