tisdag 29 maj 2012

melloparty*

VILKEN MELLO KVÄLL JAG HADE!!!

underbara underbara UNDERBARA tanter <3
det var lääänge sen jag hade så kul
både på festen och sen ute
och ändå gjorde vi egentligen inget speciellt
vi pratade,gnatade,klagade,skrattade,sjöng,dansade,åt och hoppade runt!!
och sen att Loreen gick och vann var ju inte otippat
men det förhöjde ju givetvis stämningen=)
och ute sen
tack till vakten som ville att JAG skulle visa leg;))
och tack till alla småpojkar som sa snälla saker som:
- min kompis tycker du är jättesöt, jag skulle bara hälsa det!
och till de söta killarna som inte kunde springa fortare när de fick reda på att vi tryckt ut ett gäng ungar;)
och till Milla!!!
SÅKLART!!
för att du är stjärnan i mitt liv trots att jag sällan säger det
I LOVE YOU!!
utan dig hade kvällen bara varit tråååk;)
TACK!!!

till alla inblandade TACK!!!

1 kommentar:

milla sa...

o du e min älskade vän!! du är bäst!!
Love u too!!!!!