onsdag 16 maj 2012

morningte*

morning!!
strax in till stan och jobba lite på och få ett jobb;)
dåååligt går det men man måste försöka;P

givetvis ska min vapendragare med-
vi måste ju göra stan missna en gång i veckan
har lagt undan sommarens snyggaste tunika som ska inhandlas
visar er senare!!

köpte hem nytt te igår
jag är verkligen ingen te-expert även om jag älskar te
jag brukar typ alltid dricka det där gula Lipton eller Blue fruit 
så igår tänkte jag att jag testa nått nytt


blev vråålimpad att det blev såå rött
ser ju supergott ut då

och det var supergott tills..
...jag öste i mjölk...
för det blev inte bara lila-hela mjölken klumpade ihop sig i geggiga tuggummiliknande klumpar;(
why?
har aldrig hänt mig innan med te?!?!

det var jäkligt gott utan mjölk i vart fall haha;)


Inga kommentarer: