tisdag 15 maj 2012

minttabletter där solen inte lyser*

alltså allvarligt,
jag veet att detta är en barnblogg men jag mååste bara få klaga lite-
köp inte billiga raklödder och använde de i bikinilinje arean om ni förstår vad jag menar!!
oh my god- det känns som jag har stoppat upp en minttablett nånstans där den inte bör vara;(
man kan väl inte sälja gulligt limegrönt tjejraklödder och tro att köparen inte kommer använda det överallt liksom?
i dagens samhälle?!?

och min "duschstund" jag hade planerat gick på typ 2 sekunder
tom i duschen trots fullt ös på strålen kunde jag höra hur ungen skrek och sparkade på grinden på övervåningen
och nää, hon var inte där själv-
hon hängde med sin just nu största fiende-
PAPPAN!!
denna mammagris!!
nästa unge få fan gilla daniel vare sig den vill eller inte för det här är sinnessjukt
aldrig vart med om en mer mammig unge ju;(


Inga kommentarer: