måndag 7 maj 2012

brumis dag!!!

imorse när brum vaknade fanns det en hel hög med presenter redo;)

lite yris och lite överväldigad;)
hon sa lyckligt grattis till mig massa gånger och ville att jag skulle sjunga Ja må hon leva massa gånger;)

en favis blev studsbollen med glitter som blinkar
billig i drift haha 29 spänn på Citygross;)



mammans favis är ju helt lart den rosa wigglekarten!!!
I looooove it=D

dockan var ju spännande med såklart;)

vardagsrummet är numer ett lekotek;)

sen kom tilde och millis och ellis

med meeer presenter!!

megafin Puh handduk, bok,film och målarbok!!!
hon blir bortskämd, lillsessan;)


och så hade hon beställt glass till fikat och det klagade inte tildusen på;)

våra fina fina tjejer!!!


när de hade åkt hem åkte vi till Kaskad
brum älskar ju och bada så tänkte att det kunde göra hennes dag lite;)
blir dock alltid lika förbannad när jag kommer upp dit
vi har typ vart där fyra fem gånger sen brumis kom och det har f**n vart abonnerat i varmvattenbassängen varenda j*kla gång;(
då borde det väl ändå stå det nånstans kan man tycka..
jag ser nu på hemsidan att nått som kallas undervisningsbassängen är stängd på måndag så jag förmodar att det är varmvattensbassängen de menar men hur ska man veta det om man inte lusläser hela hemsidan;(
de andra gångerna har dessutom inte varit måndagar ..
vi kom dit och bytte om och brum frös som ett asplöv och skrek efter handduken och så står det abonnerat
;(
daniel frågade hur länge i kiosken och de svarade att så var det hela dan;(
tack gode gud för bubbelpoolen för annars hade vi fått vända hem igen
brum fick slutligen upp värmen i den och började tycka att det var roligt igen och vi blev kvar i två timmar innan vi åkte bort till Börjes och åt Mos! som brum så bestämt hade beställt;)
sen leksaksaffären och hon fick en grön gungbräda man har i trädgården=)
nu har vi snart lite att roa henne med därute i och med att mamma/mormor köpte en sandlåda i födelsedagspresent också=)

på Börjes blev det sandaler och strumpor till brum med och sen somnade hon i bilen på vägen hem
imorgon är det firande på dagis
det är galet vad firande hon får vår underbara 2 åring!!!


1 kommentar:

Elina sa...

Preciiis som det ska vara, vilka härliga och glada bilder :-) Idag el. imorgon tror jag även mamman får ett paket, jag postade nämligen godis paketet igår. Jag hade kvar adressen sen du vann kalastävlingen. :-)