tisdag 28 augusti 2012

barnvagnsdjungeln*

usch jag har sån barnvagns panik
redan haha
men denna gången vill jag ha en bra vagn
en riktig vagn
inget skräp vi köpt som pajar efter nån månad;(
hatade brums första vagn-en Emmaljunga aka klump och tung
som inte gick in i bilen utan och ta av hjulen,var så låg som en dockvagn
som till slut la av helt och inte ens gick och fälla ihop

jag VILL och TÄNKER INTE lägga 10000 på en vagn
vi har inte 10000 och lägga på en vagn
detta kan mycket väl vara vårt sista barn och då känns det så j*kla onödigt;(

jag ÄLSKAR brums andra vagn
tetunia timmy i mitt hjärta;)

jag vill ha en kombi vagn
en med hårdlift
hemskt gärna ska de gå och sätta babyskyddet på den
(de e inget måste men ett MEGA plus)
jag vill ha möjlighet och välja en annan färg än svart,beige eller mörkbrun;P
en ståbräda måste gå och ha på
ingen 10000 kronors vagn-helst inte i närheten..

vilken är bästa vagnen?
TELL ME!!
vad har ni som ni e nöjda med??

3 kommentarer:

milla sa...

Cresent o e super nöjd!!!!!! Vändbart handtag, sittvagn Me fullt liggläge, inkl. Hårdlift.. går att fästa ståbräda:) gav 5500 för den ny o det ha då hållt till 2 kids o vem vet kanske ett tredje Me;)
Vi ha vart super nöjda!!
Va även bäst i test i några år,vet inte om den är det fortfarande..

Anonym sa...

Brio Sing!

Unknown sa...

åhh vem rekomenderade brio sing?? e väldigt inne på den nämligen!! tell me!!