torsdag 23 augusti 2012

tokiga barn*

idag har de här två vilddjuren levt loppan här hemma
som ni ser;P
galna ungar
som bara bråkas och busar;P
tokstollar*

stackars elli fick utstå brums nypor idag
puttade henne så hon fick en bula;(
stackarn;(
bådar inte gott för bebisen det där

sen lekte de med toadörren och brums fingrar blev klämda
lyckad kväll med andra ord-NOT!

käk blev det i vart fall
de kör ju lchf nu så det var bara och komma på nått utifrån de;)
kassler i ugn-enkelt och gott=)
jag åt tills jag blev illamående och nu har jag huvudvärk av allt bråk och stoj och tårar
tidig kväll i säng med andra ord
lr tidigt för mig i vart fall;)

2 kommentarer:

Fru Skurk sa...

HAHA!! Äääällssskkkaaarrr soffbilden! Barn är så härliga, så vill jag med ligga på soffan, varför gör jag aldrig det längre? Man blir så tråkig när man blir vuxen, inatt ska jag sova på tvären i sängen, så det så!

Unknown sa...

haha eller hur!! den är såå underbar!!