måndag 6 augusti 2012

Oj va höstkänslor jag får idag!!
Igår var de såå varmt men idag ser de verkligen ut som höst;p

Egentligen älskar jag hösten,
De e nått alldeles speciellt med den-
Att få vara inne och mysa utan dåligt samvete, att få klä på sig mysiga stora koftor och snygga höststövlar och läckra jackor
Men framför allt allt de nya hösten för med sig-
De sitter nog kvar sen barnsben när man började ny klass efter sommaren!
Men även som äldre då jag började plugga efter hösten och flyttade iväg en runda..

Ah de e speciellt med hösten
Men! De innebär dock inte att jag hoppas på de riktigt än;)
Lite sommar till vill jag allt ha!!
Och de e ju lovat till helgen-
Hur mycket lovande ha de inte vart om de;p

Förmodar att de inte bli bättre av att brum åter tvingar mig och titta på julfilmer;p
Idag firar knatte, fnatte och tjatte jul;)

1 kommentar:

gammelfaster Annica sa...

Sötlök!