onsdag 8 augusti 2012

Jahopp!
De blev ett besök i Sölvesborg nu i eftermiddag !
Daniel hade fått för sig att Sweden rock shopen hade flyttat dig från Norje..
Han hade fått för sig fel!
Men visst, nu fick vi ju se var deras kontor ligger om vi skulle vilja lämna ett personligt klagomål;p

Nåväl, väl framme i RÄTT butik
Var det tyvärr inte mycke och hurra över..
Brum tyckte att kapten krok var på alla tryck och precis innan vi skulle betala och gå välte hon ett helt bord med plastglas som så fint var pyramidstaplat;(
Hon skulle ju ba titta ni vet och sen ställa tebax ett av de och så föll rubbet;(
Där stod jag och tog emot allt jag kunde, ni vet när man ha allt i famnen och inser att när jag flyttar mig rasar allt ändå;(

De gjorde de;(
Desstu mer jag försökte rädda desstu värre blev de..
De som började me några glas slutade med ett helt bord.. Typ hundra glas...
Det värsta var att varken Daniel lr jag kunde låta bli att skratta!
Hela situationen var ju så komisk;p
Hemska kunder;p

Vet inte alllls var hon ärvt sin klumpighet;p

Inga kommentarer: