torsdag 23 augusti 2012

vecka 17*


in i vecka 17 igår då
eller 16+1 hur man nu vill räkna;)

det går både sakta och fort på samma gång;P
det går sakta innan man kommer till vecka 20 och det börja hända lite!

om 1½ vecka är det äntligen ultraljud och jag längtar mer än jag kan förklara med ord
man vill ju bara kika in och se att allt är bra=)

skönt och må bra nu i vart fall
mår bara dåligt om jag stressar och sover konstigt
och ibland på kvällen eller om jag inte ätit
och av vissa saker-kan fortfarande äcklas av en del mat;P
men det är ingenting mot innan så jag vågar inte klaga det minsta!!

trött som en gnu är jag fortfarande
och liite ont i magen då och då
och detta rännandet på toa
är jag inte törstig är jag kissig vice versa
en ond cirkel de där
minns inte att det var såå drygt med brum förrens i slutet;)



Inga kommentarer: