måndag 27 augusti 2012

muminkläder*

mina underbara Lindexfynd från idag=)
jag hade inte ens tänkt köpa denna tunikan utan den gula tröjan med samma tryck
men när jag såg denna live föll jag pladask;)
underbara små Mys;)

och denna tröja är underbar i färgerna-
blir inte riktigt rättvis på bild tyvärr
kanten är mer turkos och kommer bli kalasfin med alla brums turkosa byxor och tights;)

och bebben gick inte tomhänt;)
Im a flugsvamplover
så denna fick helt klart följa med hem och sparas;)

"pojkkläderna" var med urfina och det fanns en uderbar tunika i rosa och svart med Lilla My som jag också är sugen på;)
Jumpsuiten är såå fin med men hon använder inte såna frivilligt;(
dumt!

1 kommentar:

hanssonfamily sa...

Haha..har aldrig träffat på nån som har samma kärlek för flugsvampar mer än jag själv..hihi..kul. här en hel samling här hemma..kramiz