tisdag 21 augusti 2012

svar på kommentar*

SVAR PÅ KOMMENTAR
lika bra jag skriver det här eftersom Anonym inte lämnat någonstans där jag kan svara 
och det kan vara fler som undrar samma sak
 Anonym sa...
Hej! Äter inte ditt lilla troll väldigt mycket socker och skräpmat?
21 augusti 2012 06:09


Svar:

hej! Jo nu på sommaren har det blivit en del glass och en del kakor men jag tror inte att hon äter mycket mer än nån annan=) Några pommes har slunkit ner men hon äter i regel aldrig upp nånting hon får utan man får kasta mer än hälften av allt;)
hon är väldigt duktig på och äta över lag och äter nästan allt och ofta väljer hon det nyttiga alternativet framför annat. Godis är hon tex inte glad alls för vilket kanske inte är så konstigt eftersom varken daniel eller jag äter det speciellt ofta eller gärna=)

3 kommentarer:

milla sa...

Att folk bara orka bry sig om vad andra gör o inte gör..jag som umgås me er typ varje dag vet att så inte är fallet o om det nu skulle vara så är det väl upp till er o ingen annan.. vad spelar det för roll liksom...

Lisette sa...

Milla du skrev precis vad jag tänkte när jag läste detta!!!

milla sa...

Haha aaa men det är mitt andra yrke:) tankeläsare:)