onsdag 29 augusti 2012

Jahopp
Så la datan av efter nån jäkla uppdatering - underbart! Har ju bara väntat på nått sånt!
Just nu reparerar den tydligen skadan och har gjort den senaste halvtimmen fast de bara skulle ta några minuter..
Min vanliga tekniska tur med andra ord;(
Paniken sitter i halsgropen-
Alla mina brum bilder!!
Ja har ju ingen annanstans och göra av de så de ligger ju där;(
Ja första året finns på usb och på extern hårddisk men resten;(
Livrädd för att nått sånt här skulle hända;(

Liite ligger kvar i kameran och allt e typ framkallat!
Och så ha ja ju bloggen med extra utrymme att spara de som läggs upp så helt utan bli jag ju inte..

Att jag dessutom ätit för mycket idag igen gör inte saken bättre;(
Varför gör man så? Äter för fem för att de e så jäkla gott och så få man lida en hel dag;(
Magen stå rätt ut och jag har kräkkänslor!
Dubbla me andra ord;(

Och jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll!
Det verkar omöjligt de där;(

Gonatt!!

Inga kommentarer: