måndag 6 augusti 2012

stackars lilla brums fot*

häromdan när jag skulle inhandla nya skor till min lilla vilding upptäckte jag nått hemskt
jag skulle mäta hennes fot trots att de gjorde det för inte så länge sen i skoaffären och kom fram till 13,1
och det gjorde jag nu med
det var bara det att hon stack fram sin höger fot också direkt efter och ville mäta den med
visst tänkte jag och mätte den snabbt
14,1
what?!?!
nääää, mätte om den fyra gånger..JOOO!!

i ett års tid har jag förundrats varje gång vi vart och köpt skor till henne och de mätte foten och kommit fram till en bra storlek över hur tusan den kan kännas så liten när vi kommer hem
och hur hon kan börja gnälla efter minilite tid
de har ju mätt liksom!!
men alltid den minsta foten;(
hon sträcker såklart fram vänster foten för hon står stadigast på högern och ingen har nånsin ifrågasatt nått lr mätt den andra;(
vilken kass mamma jag är;( 
vem vet hur länge hon har gått i för små skor ;(

det blev i vart fall ett par prinsessskor
i storlek 24..inte 22..
vikken tur jag mätte den andra med!!!



Inga kommentarer: