fredag 3 augusti 2012

illamåendetabletter,bebiskläder&sånt*

älskar kakmonsterbilden;)

howdi!
konstaterade nyss att jag INTE ska äta illamående tabletterna som jag fått utskrivna..
när jag var gravid med brum hjälpte de jättebra och höll mig levande tills vecka 17-
denna gången gör de att jag mår mer illa än annars;(
la av med de för ett tag sen och blev bättre men tänkte att nu när jag överlag mår bättre kanske jag kunde prova igen och se om de ta bort de där sista molande illamåendet men tjii fick jag;(
en av biverkningarna av de är just att man kan må illa-
märkligt med tabletter man får mot illamående som har biverkningen att göra en illamående..
klingar liksom inte riktigt rätt!!
som om inte de faktum att de innehåller koffein som man inte ska få i sig så mycket när man är gravid skulle vara nog..hmm..

anyway-
vi ska nog bege oss till Mairooutleten om en stund
shoppa shoppa shoppa!!
och Karlsson en runda
var år sen jag var där sist-se om de har några gummisar till brum kanske=)

inventerade lite bland brums bebiskläder nyss med
ja,jo jag vet- ett halvår för tidigt sådär men ändå;)
och det var en intressant syn-
det var inte mycket i de små storlekarna där inte
mycke ha getts bort men främst är det pga att brum är född på sommaren och Bebben kommer födas på vintern
långärmat var det med andra ord lite tomt på-
guuuu va synd!
det betyder ju inte alls att jag får shoppa shoppa shoppa;)
bli de en flicka är det liite mer och ta på men en pojk, då e de kört;)
syyyynd;))

Bebben fick sin första present häromdan
av moster Milla såklart=D
den underbara bodyn jag la ut från Lindex häromdan
I loooove it!!
Bebben vrååltackar och bockar och lovar och sparka lite på dig när de e dags för de;)

underbart print!!

tänk att det var över två år sen min lilla miniskrutt var en liten böna;O
hon är ju en stor tjej nu!!
ska bli spännande och se vad hon tycker om Bebben sen;)
mammagrisen*

2 kommentarer:

milla sa...

haha jaa det hoppas jag verkligen att h*n ska göra!!
o jaa det e ju såå fin..elli blev super fin i sin rosa!! liiite stor men snart så=)

milla sa...

Haha nu när jag kollat på bilden på kakmonsterna så ser det ut som om daniel e näck o visar sina vita ben:) hahaha