onsdag 19 september 2012

Barnmorskebesök*

Vecka 20 i mån då
Va på barnmorskebesök idag
Och allt var jättebra typ!
Det hade jag inte förväntat mig-
Jag trodde järnvärdet var superdåligt eftersom jag e så trött och eftersom det var det med Brum men de va bra så de va ju både positivt och negativt!
Positivt och slippa tabletter och negativt att de därmed inte finns nått och göra åt tröttheten;p

Hade förväntat mig en urinvägsinfektion men inte heller de testerna visade dåligt utan de handla nog mest om att jag dricker för dåligt;p
De kan ju i vart fall åtgärdas lättare än tröttheten;)

Hjärtat däremot ville hon ta ett sköldkörteltest för och prata med doktorn om så de få återkommas om

För övrigt tyckte hon att jag hade en vecka 24 kula på magen
Och hon betvivlade starkt att det stämde när jag sa att jag tycker jag va större me Brum;)

Fick Brums graviditetsjournal utskriven så jag kan jämföra och det ska bli intressant;)
Låg precis under högsta kurvan så helt fel ha jag nog inte;)

Eller?

Inga kommentarer: