söndag 16 september 2012

Tystnad*

Ligger i sängen och bara pillar på mobilen och lyssna på tystnade
( ja,och Daniels snarkningar me emellanåt såklart)
Annars e så tyst!
Brum har inte sovit hemma!

De e sällan, verkligen supersällan det händer och det känns skitkonstigt..

Tänk att de var så här de var innan vi fick barn..
Tyst och lugnt på morgonen
Och tråkigt!
Jag skulle aldrig byta tillbaka
Och jag kan liksom inte riktigt njuta
För jag saknar henne
Massa!!

Konstigt vad man ändras,
Innan hade jag lätt sovit till tolv-
Nu vaknade jag strax efter åtta för de e då brum brukar vakna..

Och först blev jag arg för att jag inte kunde njuta av lugnet
Men efter lite eftertanke
Är jag glad att jag inte gör de
För det betyder ju att jag njuter av Brum
Och det är ju miljoner gånger bättre:D

Inga kommentarer: