söndag 23 september 2012

prinsesscykel*

brumleskurken fick sin nya cykel idag
Daniel agerade jultomte medans jag vilade och hämtade fram den och visade upp den
jag fik nogrannt förklara när jag kom ut VEM det var som bestämt att hon skulle ha den, kånkat runt på den på Gekås och betalt den-
alltså VEM som egentligen är jultomten
men det gick nog inte in-
ibland är han liite smart den där pappan;P

hon lööövade den massa i vart fall
konstigt-
det är ju en prinsesscykel;)

dockan skulle givetvis också med på premiär turen

den gick till lekparken
där hon trillade av gungan och fick den i huvudet, men det hör ju inte dit;)
mycket lyckad present från MIG inte Daniel..hmm... ;)

1 kommentar:

Fröken M sa...

men åhh vilken fin ! jag kan bara tänka mig hur nöjd hon är :)
Viggo är SUPER NOGA med vem som köper vad hemma hos oss och han har minne som en störig get, så här får vi "dela upp presenterna" så han tror att han får ungefär lika mycket av mamma och pappa !? ;)
Kram