söndag 16 september 2012

ullared"fynd" *



jahopp, där befann ju jag mig igår
med världens bästa Milla, Jonas, Susse, Björn och lilla Meia!!
och jag skulle ju inte handla nått
och räknade med en utgift på ca 2000..
det blir aldrig som man tänkt sig;P

det blir inte två miljoner bilder på allt jag handlat heller
för det orkar jag helt enkelt inte haha
men..
brum hade beställt något med "Pencesser" på
så det fick det ju helt klart bli;)
trosor i mängder och solskydd är ju bra och ha saker som ändå skulle köpas
och filmer går ju åt som smör i solsken;)
Pippi på de sju haven har det tjatats om läänge nu
det är den enda Pippin hon inte har och
hon har ju tittat sönder de andra vi har kan man lugnt säga;)


jag fick nöja mig med det lilla som vanligt;)
orkar inte ens titta bland kläderna däruppe för det är för mycket;O
men eftersom vi har ett litet Pippitema i familjen tydligen haha
så blev det en Pippitröja i modell låång
kalas för växande magar=D

Inga kommentarer: