tisdag 18 september 2012

blöjångest*

 usch jag har ångest;(
lämnade min tokiga lilla loppa på dagis utan blöja för första gången idag
det går ju så bra när vi är hemma och när hon ville ha trosor istället för blöja idag kände jag att det vore som att säga till henne att hon inte kan om jag inte lät henne ha det:S
med massa ombyten och trosor vandrade hon glatt till dagis
och jag tänkte att jag får ta ett långt snack med personalen

men så blev det tyvärr inte
sen hon bytte avdelning har det vart så rörigt
18 barn och nya fröknar
och idag när vi kom var det föräldrar och gråtande barn och bara en vikarie
så det blev ett två sekunders snack om att hon är utan blöja, påminn henne, många ombyten, ta på blöja vid större problem..typ..

känns inte alls bra och tryggt;(

 bilderna är inte tagna idag men jag tyckte hon var så fin i MIN gamla klänning
och det gjorde hon med eftersom det var ballonger på;)
återvinning e bra;)

Inga kommentarer: