tisdag 25 september 2012

v.19+5*

jag blir gaulen-
jag är såå törstig helaste tiden!!
och ingenting smakar gott-
typ allt smakar jätteäckligt eller bara äckligt;(
JAG minns inte att det var så med Brum men Daniel säger att jag var precis likadan då;P

dessutom är jag bra mycket hungrigare nu
innan var jag ju typ aldrig hungrig-nu är jag typ alltid hungrig
och allt gör att jag få ont i magen iofs men ändå;P

tröttheten sitter i
f*n va trött jag är konstant
jag jobbar ju inte ens;(
och att vila på dan gör saken bara ännu värre
då vaknar jag med illamående och är ännu tröttare än innan;(
det problemet har jag iofs alltid haft-sova på dan har aldrig funkat för mig utan bara orsakat mer trötthet och ett j*kla illamående och huvudvärk;(
no powernaps liksom

skulle avsluta med en kass webcam bild på magen men surprize surprize j*vlas den så no pic ikväll;P

Inga kommentarer: