måndag 24 september 2012

sleeping issues*

min fina pingla har plötsligt blivit en sån strulputta
från att ha gått lätt och natta henne och hon sovit hela nätter är det plötsligt stopp;(
hon vill inte sova-
skriker och gråter i panik och klämra sig fast på mig likt en igel;(
igår somnade hon sittandes i mitt knä-
hon var så trött att hon inte orkade hålla ögonen öppna men inte skulle hon sova
i lördags somnade vi i min säng till slut-
först jag tror jag och hon sen 
för jag vaknade mitt i natten fullt påklädd med sagoböcker på mig typ;(
och om hon somnar i sin egen säng-vilket är det jag försöker åstakomma i största möjliga mån
så vaknar hon runt halv tre och skriker i panik och har förmodligen mardrömmar;(
not so funny liksom;(

tur att hon är s söt i vart fall;P
spec i tufs;))

1 kommentar:

Emilia - 17 år & Mamma till Tatum. sa...

Tävlingen om en sittdyna ifrån darlingexpress är nu avslutad, in & kika om just du blev vinnaren!
http://eemijji.blogg.se/2012/september/vinnaren-av-en-sittdyna-ifran-darlingexpress.html#comment