torsdag 27 september 2012

emma snick snack*

de tidiga mornarna håller i sig
Brum är envis som en gammal get;P
iiinte bra
vet iofs att jag kommer få en riktig morgonbebis bara för att vi haft de så bra med Brum;P
sånt slår ju alltid tillbaks på en haha

tokig unge*

regn regn regn..
läst nånstans att det skulle vara den blötaste månaden på flera år så oväntat var det ju inte men jag saaaaaknar de fina höstdagarna med sol och krispiga löv
promenader till lekplatsen i en värld av glada färger
jag vill fota!!
har tappat det lite på sistonde..

alla dagar liksom bara smälter ihop
dagens höjdpunkter är när jag hämtar brum och maten-
försöker laga lite avancerad mat så det missna görs nått vettigt här hemma;P
igår var det kyckling i ugn och ris som Milla tipsat mig om att hennes svägerska Sara brukar göra
med sambal och terriakysås bland annat och det var kalasgott!!
både Brum och Daniel åt som tusan
och mams/momo kom förbi och hon gillade de med starkt
så tack Sara/Milla=D

såå sugen på och dra fram symaskinen och sy lite med
men shiit va dyrt det är med tyg:S
i vart fall de jag vill ha såklart..
och så har jag inte sytt på hundra år så jag är nog extremt ringrostig;P
men om man börjar med nått lätt så kommer man nog in i de..
tips på bra ställen och köpa tyg/beställa mottages gärna!!!




Inga kommentarer: