torsdag 20 september 2012

crappy*

för övrigt känner jag mig rätt crappy idag
det finns så mycket jag boorde

jag borde först och främst resa mig upp härifrån och ta tag i saker
jag borde städa huset igen för det ser lika illa ut som vanligt
jag borde göra i ordning mig och äta frukost
jag borde pallra mig in till biblioteket och låna de där jäkla böckerna jag sagt att jag skulle göra nu ett halv år
jag borde rensa i gardroben så att kläderna som inte passar en bebismage hamnar längst bak och inte på mig
(sitter i en alldeles för kort tröja just nu och visar halva magen;P )
jag saknar mitt exjobb och jag boorde släppa det nu för det kvittar ju men det är så svårt och bara gå vidare när man inte har ett nytt

jag borde sluta må dåligt över det jag inte kan påverka

1 kommentar:

fia sa...

ibland få man ha dagar när man bara sitter medans allt förfaller runt omkring <3