måndag 23 maj 2011

bröllopet del1*

fatta att jag tog 396 bilder igår:O
my good!!
såå givetvis kommer inte alla de och hamna här
(tackolov för det i om med att hälften e tagna efter elva på kvällen haha)
fasiken vad jag har skrattat åt de där sista bilderna haha
well well
vi tar lite i sänder tycker jag=D

klockan 16:oo var vi och halva huset packat på vagnen;P på plats i kyrkan
finklädda och allt
sminkad tom ju till ofelias stora förvåning-hon kollade konstigt på mig och skrattade;p
tack jäkla unge liksom;)
majskrokar fick tysta brum lite
dessvärre hade jag bara några med mig, miss i protokollet minst sagt

=)

vackraste bruden fördes fram av sin pappa=)

båda sa tackolov ja;)

och sen gick de ut igen;)

däremellan blev brum otålig och daniel fick gå ut med henne
och på vägen ut råkade han slå hennes lilla huvud i nån stolpe och det blev liiiv;)
han lät henne dessutom somna strax efter..
jaja hon har ingen chans och bli normal i den här familjen i vart fall;P

min klänning som jag till slut bestämde mig för

riskastning*

herr&fro trofast*

kyssen*

Inga kommentarer: