fredag 6 maj 2011

för ett år sen*

howdii!!
egentligen ska jag baka och städa
men det känns liksom inte så motiverande efter gårdagen;P
gjorde optimistiskt tre olika kakor och två är oanvändbara;(
men bullar kan man väl inte misslyckas med-
har ingen kavel dock;S
ska se om mamma har en jag kan låna så länge!!

börjar bli tjatigt med brumis mage
I know
hon e dock inte bra än-fast nu är det nog på andra hållet;(

idag för ett år sen
låg jag inlagd på förlossningen och väntade på att det skulle hända nått

och precis sådär såg jag ut;)

2 kommentarer:

Elina sa...

Åh, tänk att Brum låg där inne. Galet vad tiden går fort va? ;) Vart har hon fått smeknamnet Brum ifrån förresten? :P

Elina sa...

Visst var den fin tunikan. :)

Jaha okej, då hänger jag med och vilken rolig historia, hihi. Den måste ni berätta för henne då hon blir äldre, och på tal om det fyller hon år snaaart! ;)