onsdag 25 maj 2011

hatatandläkarn*

imorgon ska jag åter till tandläkaren;(
var ju där i tisdags..
fick vänta i typ 20 minuter över tiden innan jag fick komma in-det är typ 3 skvallertidningar;P
allt såg bra ut utom visdomständerna som vanligt-
de som inte kommit upp kommer att trycka sönder tänderna brevid och kommer att dras ut om de kommer fram
de hoppas vi inte att de gör;P

och den som har kommit upp-
ja, den har vi ju redan fått slipa till en gång eftersom den gnagde hål upp i tandköttet som gick upp i käkbenet och inflamerade det så jag inte kunde öppna munnen typ
den måste borras hål i och fyllas lite med plast-
inte för att jag har hål utan i förebyggande syfte
det känns ju sådär alldeles lagom roligt;P

jag HATAR HATAR HATAR tandläkarn;(
så imorgon ska det borras..

jag frågade om det gjorde mycket ont?
- nää, det kommer nog inte göra ont
-tar det lång tid då?
-nä det tar max 20 minuter
- SKA DU BORRA I 20 MINUTER???
- nej emma, hela ingreppet tar max 20 minuter, jag borrar mindre än en minut;)

så nu ska jag leta upp de allra starkaste värktabletterna jag har
och trycka i mig en timme innan imorgon
om jag så ska vingla in!!

wish me luck!!


1 kommentar:

Elina sa...

Lycka till, det kommer gå toppen! :)