lördag 14 maj 2011

husmor!!!*

idag e en bra dag-
jag kom i mina gamla jeans, liite tajta runt kärlekshandtagen haha men det går  och är fullt användbara..yippi!!

idag har brum busat massa
och klättrat runt värre än en klätterapa;P
och så har vi gått och handlat
och jag har lagat cirkus tio måltider till brum och fryst in
haha värsta husligt!!
vuxenpoäng, jessika!!!
och så har jag gjort tre olika sorters grillspätt till kvällen
4 grönsaks(tomat,paprika,lök o minimajs)
4 fläskfile
4 prinskorv,kycklingkorv och köttbullar
=)
dessutom har jag gjort en potatisgratäng från scratch och en smulpaj blåbär
OCH
städat hela huset(inte dammsugat, de e faktiskt daniels jobb;P)

känner mig så in i nooordens huslig!!

mams och lilleboo kommer ikväll och grillar
och tittar på Melodifestivalen!!
jaa, jag är en SÅN tönt haha
och nää, jag tycker INTE att det var några bra bidrag i år;P

3 kommentarer:

Elina sa...

Åh, det är så roligt att komma i gamla kläder. :)

Anonym sa...

Vilken produktiv dag! Och vad kul att komma i sina smaljeans, själv så har man gått upp typ 5 kg sen jag slutade amma signe :-(
Blir det någon date imorgon? Hade ju varit kul att träffas
Ha det så gott!
//Carolina & Signe

Unknown sa...

japp de tycker jag vi kör på imån;) får skriva ut o fråga hur dags men två tiden som vanligt kanske??