torsdag 19 maj 2011

i rymden finns inga känslor*

Buzzador
genom Buzzador har jag fått vara med och testa film tjänsten Lovefilm på internet
där får man hyra film och de kommer direkt hem i brevlådan
och sen skickar du bara tillbaks dem när du är klar
jag har fått två i taget och kommer sammanlagt att få välja 4 stycken
som jag kommer att berätta om här=)

här är min sista film-

18-årige Simon lever i en lägenhet med sin bror Sam och dennes flickvän. Simon har Aspergers syndrom och kräver ett inrutat schema varje dag för att må bra. När Sams förhållande med flickvännen tar slut raseras ordningen för Simon som beslutar sig för att hitta en ny flickvän till Sam.(källa wikipedia)

Jag tycker:
att det var en söt film,absolut, fast jag skulle inte se om den igen. Jag är inte mycket för kärleksfilmer men detta var ju inte direkt det men liite;) Inget jag skulle rekomendera Daniel direkt.

2 emmor av 5 möjliga


Inga kommentarer: