fredag 13 maj 2011

karlskrona mys*

idag har vi hängt i karlskrona med emi
skulle kolla efter en klänning till bröllopet men utan resultat
får hoppas på de jag beställt på nätet helt enkelt
har en backup plan..i värsta fall..
tänk att hela nätet plus tre olika städer inte har det jag vill ha haha ;P
snacka om kräsen!!
men det har jag ju alltid vart när det gäller sånt;P

skulle kolla en hemlig sak också och jooo det löser sig!!
yes va skönt-det har jag nämligen inte heller hittat på nätet;)

picknick i parken med subway var lovely!!
konstigt väder idag bara-ibland vrålfint ibland ösregn;P

och en promenix med mams-
inte såå lång men väl ett gympapass med vagnen i skogen;P

nu har jag äntligen lyckats däcka min dotter med efter många tårar och övertrötthet;(
så färgning av håret nästa..om det tar..vi får se!!

1 kommentar:

Jessika sa...

1. Va e den hemliga saken !?

2. JA VILL ME HA SUUUUUB !!!! ;Pp