söndag 1 maj 2011

valborg*


sovit som en kratta med en liten unge som använt min axel som huvudkudde i natt;P
hon var lessen,sjuk och rädd så hon fick komma in till oss
men kräkts ha hon tackolov inte gjort sen i går vid lunch
dock är hon dålig i magen fortfarande som tusan
så igår skickade vi ut mess till våra valborgsgäster att det fick göra som de ville men att brum var lite sjuk i magen fortfarande
jessi skickade idag och sa att hon och daniel trots allt vågade trotsa detta och dök upp=)
lite grillning blev det
brum kastar mer mat på marken än vad som hamnar i munnen
men det är ju bra träning och hon älskar och sitta och plocka;)
jessi inspekterade trädgården lite;)

det har ju vart så mycket snö att folk helt missat den haha

blev inget brastittande i och med att brum inte var bra
och dessutom skulle de väl aldrig tända på ändå när det är så här torrt och blåsigt har jag hört;P

smaskens*

såå efterlängtad-
passade på och njuta av en kall xider i solen
blir ju inte så ofta nu för tiden och speciellt inte cider
ÄLSKAR denna, såå god var den !!

mamma/sjukling mys*

jessi/sjukling mys

vunnit två tävlingar ikväll också-
me looove!!
och jag måste visa vad jag fick i tävlingen jag vann hos Preceli ju..
det får bli imorgon

nattis

2 kommentarer:

sara sa...

ja det kan du :) www.sara_94@hotmail.com!

Jessika sa...

Tack för en helmysig kväll !! ;D

Observera att Offe gör likadant som mannen på tvn i bakgrunden på bilden på henne o mej.. haha

Tillägg: Ja hade inte en fotogenisk dag !!

Ps. Bilden på dej o Offe e såå fiin, ja snor den...

LOVE haha