torsdag 19 maj 2011

paranormal activity2*

Buzzador
genom Buzzador har jag fått vara med och testa film tjänsten Lovefilm på internet
där får man hyra film och de kommer direkt hem i brevlådan
och sen skickar du bara tillbaks dem när du är klar
jag har fått två i taget och kommer sammanlagt att få välja 4 stycken
som jag kommer att berätta om här=)

min tredje film var den här-


Paranormal Activity 2 är en amerikansk skräckfilm från 2010. Filmen handlar om en familj som installerar säkerhetskameror i sitt hem efter ett inbrott. De fångar då på film en serie paranormala händelser.(källa wikipedia)

Jag tycker: Att den inte var hälften så otäck som ettan. Ettan gav mig rysningar i typ ett år och jag ångrade verkligen mig att jag sett den efteråt- det gör jag ALDRIG. Men åter till 2:an. Helt ok men inte mer. Kanske läskig för er räddharar men som rutinerad (självutnämnd;)) skräckdrottning blir det inte läskigare än en en extra titt under sängen;)

2 emmor av 5 möjliga

Inga kommentarer: