måndag 16 maj 2011

rainy day*

idag kommer en tredjedel av mammagruppen haha
vart omöjligt och få ihop en dag när alla kan nu på länge
 så vi få köra på en minidejt idag helt enkelt=)

sen dyker nog millis upp på en kaffe ikväll=)
måste ju ha min millados ju haha;)

såå tråkigt väder;(
och såå tråkigt att banta..
det har gått bra länge annars men nu börjar jag bli sugen på ALLT
varenda sak racheal ray lagade i morse tex haha
och jag e vrål kreativ och kommer på massa saker man kunde gjort med ex kasslern i kylskåpet;P
well well..

hoppas mina klänningar kommer idag så jag kan slippa oroa mig över vad jag ska ha på mig på bröllopet;(
och så har jag ju ett till sen:S
och så har jag löst halva skjuts biten;)
den hem, och den brukar ju vara svårast;)



1 kommentar:

Elina sa...

Ja, visst var den fin och mysig är den också. :) Hoppas ni haft en bra dag, kraam!