tisdag 10 maj 2011

vår somriga månda*

vår måndag var somrig somrig somrig;)
I looove sommar vädret!!

brum var på sin 1 års kontroll på morgonen iofs
det var ju inte så kul- sprutor är aldrig kul;P
men det gick jätte bra=))
hon hade gått upp oxå puh jag var ju rädd att hon stått helt still
men nopp ett halv kilo upp=)
9,1 kilo väger snorpan nu=)
och 76 cm lång=)

har inte märkt av sprutan alls och det var ju väldigt skönt för det har vi ju de andra två gångerna;P

sen gick vi hem och väckte pappan och mös i solen lite i trägården=)

brum ägnade sig åt att gräva ner sig i den pytte lilla sand hon har;P

sen ut till paps sommarstuga
jag saknade havet kände jag;)
såå skönt därute!!
brum satt hel nöjd med sin nya Nalle Puh bok som verkligen var en superträff
(tack sigge&arvid)
och väntade på att daniel skulle grilla klart

lilla my e ju en favvis oxå såklart;)

grillning*

vackert som ett vykort

äkta glitter!!

stillsamt fridfullt lugnet

solnedgången

breathtaking*


jag och brum somnade medans paps & daniel tittade på hockeyn
funderade en kortis på och ligga över
men vi skulle ju ha frukost hemma så det hade blivit lite för bökigt
får bli nästa gång för vi sov rysligt bra där jag & brum haha

Inga kommentarer: