fredag 17 juni 2011

brum e sjuk;( *

mitt lilla lilla hjärta e sjukt;(
inatt fick hon värsta febern och kunde inte sova utan bara vände och vred på sig och gnydde;(
min stackars lilla pärla;(
men lite banan går ju alltid ner;)

och så var det work work igen!!
min nya blåa klänning!!
i loove it!!
149-, spänn only at Lindex;)

fullt ös och trevliga kunder idag också;)
lunchen var dock inte så lugn eftersom jag spenderade den i telefonen med brum och hennes pappa-
hon skötte sig fint trots att hon var sjuk även om hon hade ett spel när jag skulle gå och bara vrålade mamamamamamma;(
och givetvis fick hon ett likadant när jag kom hem;/
imorgon e de jobb igen och sen är det helg!!


1 kommentar:

Elina sa...

Jaha okej, trevligt! :) Jag jobbar som personlig assistent.

Men naew, Brum får krya på sig. KRAM