söndag 19 juni 2011

hon e såå jäkla smart!! *

fatta vad smart hon e!!!
jag blir såå lycklig-hon HAR ärvt gener efter mig också;)
idag har hon tom vart smartare än mig-
hon hittade ett skräp(trodde jag) på golvet
- ge mamma de ska jag slänga det!
nä, hon kryper iväg medans jag vrålar efter:
-stoppa INTE det i munnen!!
hon fortsätter och kommer fram till en popup leksak med olika djur på, stannar och försöker frenetiskt trycka dit "skräpet" på den
-ska den vara där, vad du e knasig, säger jag och skrattar och går fram och ska kasta den
och inser att JA DEN SKA VARA DÄR!!
hon har dragit bort en liten hörna av hund bilden och det är den hon nu hittat och ska sätta tillbaks!!
Ahh..mitt mamma hjärta e såå stolt!

och detta få väl hamna i kategorin: Saker jag hade tyckt vad dödstöntigt och vara stolt över för två år sen;)

går gör hon lite med nu när hon frisknat till
både med och utan vagnen
även om hon fördrar med;P

knasiga underbara unge vad jag älskar henne
hur är det möjligt att älska nån så liksom?!?

<3

vilopaus på kudden när man kommer fram;)

Inga kommentarer: