torsdag 9 juni 2011

taskmört*

jag hade tydligen fel vad det gällde besöksrekordet-
det är redan slaget;O
jag är helt förstummad..hur kommer det sig???

och så måste jag vara lite taskig och berätta om min sambo också-
han åkte ju ner till sweden rock(ja jag e sjuuukt avis)
och han var så söt här innan
han klädde på sig sina hårdrocksjeans som han kallar de och sina hårdrocksskor
och så försökte han fixa frisyren men det gick inte riktigt så det fick bli "snällskolpojke" som vanligt;)
men det roligaste var när han plockade fram sina saker han skulle ha med sig:
regnrockar-i LAXROSA
hahaha-
det hade funnits blå men hon som handlat till honom(en dam på jobbet) hade trott att han hellre ville ha laxrosa än blå lr genomskinliga haha
inte för att han inte kommer behöva de men inte direkt rockigt haha
och så öronproppar-ja såna där små gula saker
ahh-det skulle vart du & jag jessi för tre år sen-minishorts&clementiner-
vem behöver väl mer??!?

svårt och visa på bild exakt HUR laxrosa de va;)



1 kommentar:

Jessika sa...

aaah minishorts o clementiner, saaaknar !! ;))