söndag 19 juni 2011

sunday talk*

liite bättre e det tackolov
alvedon på kvällen igår bara=)
och ingen idag än så länge-
värre e de med hennes mamma;P
alvedon och rethostetabletter is da shiit!

inte långt mellan bus och tårar dock*


idag har jag hängt med mamma till amiralen
kikade lite på rean och hittade tights och kofta till brum=)
och snorade värre än nånsin;P
måtte de bli bättre nu , jag har inte tid med det här:/

strax bli det käk hos svärmor
fast de där två tokarna här hemma hade somnat på soffan medans jag var uväg så gud vet när de vaknar..
känns inte ens som att jag haft nån helg..bara och vänja sig;)
nästa helg bli det verkligen fullt upp=))
synd bara att Lindex envisar med och ha öppet på midsommarafton
vem handlar då? och vad?
tell me??

1 kommentar:

Elina sa...

Ja, men eller hur! :) Men jag tror på ödet, så det var meningen. Hihi!