måndag 6 juni 2011

söndag*

helgen har varit tokigt rolig
möhippa i ljungby för underbaraste mia
har inte hunnit ladda in några bilder än bara för jag körde slut på batteriet på kameran såklart och den måste laddas klart först;)
men attsingen va kul!!
sov där inatt och brum var hos mormor igår och farmor idag eftersom daniel jobbade
så idag åkte jag och hämtade henne och blev lyxigt bjuden på käk och grejer=)
min söta trollunge*


min underbara mia och hennes magnus som snart snart snart är gifta!!


3 kommentarer:

Elina sa...

Så roligt med möhippa, och sen ytterligare ett bröllop att gå på. Hihi! :)

jennie, livet, vardagen och familjen sa...

hejsan! nu ä vinnaren av presentkort på 200:- från babyfilt.info utsedd! Gå gärna in och kika om de blev du.
Hälsningar Jennie

ingrid sa...

Vilken härlig helg du har haft! :)

Nu finns vinnaren av ett presentkort på 200:- från dubbi.se uppe på bloggen, kika in och kolla om det var just DU som vann!

Om det inte var det så finns det 3 tävlingar till igång som du gärna får vara med i :)

http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

Kram, Ingrid