torsdag 9 juni 2011

sandras möhippa*

lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på sandras möhippa oxå ju!!
jag har inte så jätte många då jag inte var med hela dagen och
det var ju ett tag sen men några slänger jag såklart in;)
vi träffades hemma hos oss vid lunch-
sandra hade redan kidnappats och var på spa och hos en spåtant

vi fixade till lite käk i form av bakpotatis,sallad och goda röror
camilla var proffset;)

så dök hon upp!!

och fick gissa vilka som var här
hon fick ett påskägg av varje och i det fanns det något som skulle påminna henne om en viss person
hon tog alla ganska lätt utom syrran haha

käkade och sköt champagnrkorkar;)
alla letade efter märket

utklädning och uppdrag-
skriv mickes bra egenskaper på ägg

sen drog de iväg på stan och gjörde uppdrag och hon fick spela in en skiva-
jag var på sambons 35 års middag, ja de körde ju som sagt ihop sig liite;)

sen på kvällen var vi hos jeanette och åt exotisk planka
och hade lite frågesport om micke och charader bla

sååå gott!!!

om hon svarade fel i frågesporten fick hon shotta och vid rätt svar fick hon göra en segerpose;)

mys*

charader*

och så signerade vi hennes tröja såklart=))

Inga kommentarer: