söndag 26 juni 2011

vrålsjuk och vråltrött på´t*

väldigt otippat att jag är sjuk igen..
innan brum var jag nästan aldrig det
(om man inte räknar magen men ibs är ju en sjukdom man lever med)
senaste året har jag ju inte vart annat;(
för och inte tala om senaste två veckorna
fast nu är det magen som spökar(inte ibs)
har sovit i princip hela dan utom ett mini besök hos svärmor och hennes soffa för miljöombyte..
men imorgon SKA jag jobba-det e bara fyra timmar och det MÅSTE gå..
FAAAN va jag hatar och vara dålig-
och så som jag känner mig nu vet jag inte om jag känt mig innan,
jag är i nått konstigt mellanstadie-inte magsjuk inte influensa
bara förkyld och illamående och ont i magen och trött och matt
denna matthet!!
värsta någonsin, som om man är drogad;(
somnade i bilen på vägen hem tom..
det gjorde man när man var liten liksom..
om de inte bli bättre få de nog bli sjukhusbesök och kolla om det e nån jäkla infektion som satt sig;(
tack gode gud för daniel-
att han är hemma och kan ta hand om brum!!

Inga kommentarer: