söndag 26 juni 2011

midsommar2011*

jobbade ju midsommar så det blev som vanligt en massa stress
snabbihopknåpning av krans på trädgårdens blommor
och plockning av jordgubbar i trädgården
blev en hel bunke när jag var klar-
lyxigt!!

sen ut till johannishus och familjen fredlund/karlsson
bara 1 timme försenade;)

kidsen*

busungen*

värdparet;)

underbara tilde!!

tipsrundan jag knåpat ihop;)
dösvår var den;)
daniel klagade tydligen hela vägen hhaha*

jag stannade och passade minstingarna;)

min midsommarbrud

hålla handen*

brum hittade en super rolig låda och klättra i o ur


brudarna i köket

och pojkarna ute och skjuter

mat!!!
var såååå hungrig!!

kidsen me*

brum visar sin prinskorv;)



dags för fem kamp och lagindelning
jag,daniel,n och kerstin i ett
och milla,jonas o daniel,k i de andra
säckhoppning först mellan danielarna
min vann

den andre stupade;)

spikande

även här vann vi;)

ahh vi vann rubbet faktiskt och fick finfint pris;)
min daniel vann tipsrundan oxå-
ingen hade mer än 3 rätt på 10 frågor och ingen kunde utslagsfrågan me han var närmast
-hur många gånger om dagen kan ett lejon para sig?
daniel skrev 3 och det var mil långt ifrån men ändå närmast bland de med tre rätt;P
vad tro ni svaret e??

han vann ett bananfodral med banan i
och milla fick en rosa diskborste som tröst pris

kallt kallt kallt blev det framåt kvällen
kerstin letade tom fram dunjackan;)

kanonkväll!!

Inga kommentarer: