tisdag 21 juni 2011

svammel*

hmm..
är bättre idag,huvudet känns inte riktigt lika tungt och kroppen är inte riktigt lika mörbultad
skönt det betyder att de bli jobb imorgon
och det är väl behövligt!!
daniel och ofelia är i brunnsparken och leker
de var måttligt rastlösa
förstår det-jag klättrar ju på väggarna bara jag är hemma fem minuter;P
fast inte nu,jag har verkligen bara vilat=behövligt!

höoppas hoppas det blir bra väder på midsommar
jag har vart effektiv och knåpat ihop en tipspromenad
och spånar lite om femkamp
det är ju trots allt midsommar-då ska man härja lite;)

och inga bebisar på kompisfronten har dykt upp än;)
väntar och väntar haha
tror definitivt på två pojkar;)
men hur rätt brukar jag ha;P
 ("moltas")

och på torsdag är det Lövmarknad
brukar inte åka dit men tror brum hade gillat det och eftersom jag är ledig
så bli det en familjetur in dit=)

1 kommentar:

Jessika sa...

Tipspromenader o femkamp is the shit !! ;D