lördag 11 juni 2011

independentwoman*

fyy bubblan va uttråkad jag e hela tiden
slutet på denna veckan har vart så grymt segt;(
ingen och umgås med, ingen som svarar när man messar;P dåligt väder och rockångest;P
så idag bestämde jag mig för att nu faan ska jag inte vara beroende av andra-
jag och brum åker och badar själva!!
så vi packade ihop och gick ut..och huttrade;P
såå nää, att brum dessutom somnade typ innan vi lämnat vår gata avgjorde det-
det blev inge brunnen-det blev amiralen&max
inpackad i bilen;)

leksakshuset stängde tydligen 4
vilket jäkla varuhus gör de då??
jag var säker på att det var öppet till 5 men nopp fick gå in och ut igen typ;P

max-äntligen!!
överskattat;(

en trött snorpa som somnade igen här hemma

lindexfynd-
massa massa rea hade de:)

och kappahl hade halva reapriset men det betydde ju dock att det fanns typ tio plagg kvar till brum;(
blev en keps för 20 spänn i vart fall=)
och strumpor-VEM äter upp alla brums strumpor?!?

Inga kommentarer: