måndag 13 juni 2011

loppisfynd*

jag brukar sällan hitta nått på loppisen
och oftast förundras jag mest av att folk verkligen tror att de kan sälja precis vad som helst
och dessutom gamla slitna saker för dyra priser
men ibland såå..
25 spänn för en halv by!!
brum älskar ju gubbar och hon blev helt lyrisk
jag trodde ba de va nån gubbe typ men han plockade ihop två påsar till mig med grejer
såå fina va de-inte skavda(nä så kräsen e ja inte men de e ju kul om de e fina), ingenting:O
mycket bättre än vad jag förväntat mig


och denna lilla vagn fylld med stor legoklossar i fina tjejfärger oxå 25 spänn!!

blev snabbt favoriter

sen vet jag inte hur hälsosamt det är och äta på dem
även om man tvättar de..
fast wtf hon
 äter halva sandlådan,tio blommor och 5 stenar bara vi går utanför dörren såå...;)

Inga kommentarer: