fredag 10 juni 2011

min underbara dotter*


jag är kluven-
å ena sidan e jag glad att det inte är toppväder
för då hade jag haft världens ångest i och med sweden rock
å andra sidan blir allt så fruktansvärt mycket tråkigare när det regnar;(
tom och handla..som har vart vår stora aktivitet idag
vi skulle ju åkt till anna&pojkarna med sigge stackarn hade feber och troligtvis var det början på förkylning;(

tänkte att jag skulle berömma min dotter lite också
oftast när jag skriver nått här så är det något negativt haha
men idag har hon vart så himla duktig och snäll och inte gnällt nånting och roat sig själv hela dagen!!
rysligt söt e hon ju också men det visste vi ju redan;)
hon har bara stängt av och på tvn sisådär 50 gånger och bara vält ut ett glas över hela golvet och smörgåsbitarna hon kastade ner på golvet när hon skulle äta har hon faktiskt småätit på under dagen;)
hon somnade tom i bilen utan snutten;O på vägen hem från affären
men finast av allt-
imorse när jag nästan grät av sömnbrist på soffan framför chuggintons tog hon sin lilla snuttefilt och klättrade upp i soffan(ja hon kan ju de själv nu)och la sitt lilla huvud mot mina ben och somnade sött så att jag också fick vila en stund
DET är kärlek!!

Inga kommentarer: