lördag 17 december 2011

att ruva på nycklar*

OMG
vilken kväll det blev igår-

vi var och käkade på thaien
jätte gott och trevligt
och så när vi skulle gå trodde jag att brum hade bajsat
och blöjorna var i bilen så det var bara att gå upp till bilen och hämta det medans de andra stannade och betalade
well well, jag gick upp, hämtade sakerna,bytte blöja på toan och vi gick upp till bilen igen
skulle öppna bilen-började känna i fickorna,kolla i väskan...
och så var bilnycklarna borta!!

som vi letade
som vi sprang runt i regnet och rotade i kläder och väskor
daniel och dennis lös med mobilerna längs vägen jag gått
jag lusrensade toan på thain
thaisarna letade igenom hela sin resturant;P

daniel var vannsinnig
jag var 99,9% säker på att jag haft de och låst vid kontainen på willys med tryckknappen
och att jag sen hade lagt de på toalocket
jag var SÄKER jag hade sett de på toalocket
men när jag gått ut hade de inte varit där;(

jag grät nästan-fan spökar det lr?!
sinnessjukt!

så bestämde vi oss för att dennis skulle åka hem och hämta bilnyckeln
men husnyckeln och mammas husnyckel satt på knippan oxå;(
eli skulle gå in med brum på frasses så länge;(
så tänkte jag att jag skulle kolla igenom brum igen
jag hade ju redan kollat igenom hela mig hundra gånger-nästan in på trosorna för guds skull
så jag kände i hennes fickor, i luvorna,i armarna-benen
och så fick jag en känsla
blöjan!!

och jaaaa, jag klämde på blöjan och kände nått hårt
hahaha*

min lilla guldklimp satt bokstavligen och ruvade på nycklarna!!
stackars bebisen, hur bekvämt kunde det vara;P
men vilken tur!!
och ja, jag var SÄKER på att jag hade de med in på toan;)
och på att de var på toalocket;P

och allt detta för att jag trodde brum hade bajsat-
men tro ni hon hade det-nää såklart inte;P

stackars brum;)






1 kommentar:

Madde sa...

Nu är den lyckliga vinnaren dragen i lucka 11 i min julkalender.
Titta in och se om du är den lyckliga, vinnaren har bara ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.
Passa även på att kolla in dom övriga luckorna som är öppna.

Kram Madde.