lördag 10 december 2011

stan,matmisslyckande & busbrum*

idag har brum och jag hängt med milla&brudarna på stan
jag var ju tvungen och handla den där onepiecen på Lindex till Brum=)
elli fick en likadan;)

sen fikade vi på Andra våningen


mitt nystädade hem är numer upponervänt;(
brum drar verkligen fram som en virvelvind-jag blir tokig
och jag vet ju att jag egentligen inte ska klaga eftersom det är jag som har vart för släphänt med regler här hemma men fasiken vad rörigt här blir;(
nu sover hon i vart fall sen 20 minuter tillbaks
och jag kollar på Så mycket bättre i min ensamhet;P
daniel e på nån hockey med jobbet
och jag skulle vara huslig och helglyxig och laga flygande jacob
men vilken katastrof det blev;(

den måste vart inne för länge för all sås hade försvunnit;(
och så hade jag överdoserat jordnötterna..
innan när jag öste på tänkte jag att jag sparar lite till ikväll med om jag blir sugen-
om vi säger så här: Jag kommer nog aldrig mer bli sugen;P

brum fick bara vanlig kyckling och ris
men det enda hon ville äta var majs och gurka ändå;)
hon har nog satt i sig en halvburk minimajs och en stor halv burk vanlig majs;P
tokiga unge!!


Inga kommentarer: