onsdag 21 december 2011

trött,underbara brum&julfest*

ahhhh va trött jag e!!!
orkar bara  inte;(
få bli en tidig kväll

har vart i karlskrona med mams nu ikväll
h&m hade rea till tusen;O
det var vi inte beredda på-jag skulle inte handla till mig och brum skulle ba ha en klänning
så blev det såklart inte
visar imån för brums kjol MÅSTE visas och jag orkar inte hämta den och fota nu;(

brum när hon badade igår

idag hade hon julfest på dagis
de hade dansat runt granen,träffat tomten och ätit julbord
hon hade gillat allt utom tomten haha
hon hade blivit lite rädd;)

hon kom hem med egengjord peppis,en larv hon hade gjort själv och en gottepåse med russin och clementiner i;)
alltså det är så mamma hjärtat smälter lite nu när hon börjar göra saker-
visst hon ha fått hjälp med larven såklart men ändå;O
gaah va duktig och stor hon börjar bli;S

vi hade julfika i skolan och det var jättemysigt=)
underbar klass och lärare!!

4 kommentarer:

EMMAS!- julkalender i bloggen sa...

Hej :D igår tävlade du om en väska i min blogg, du hittar vinnaren & en ny tävling här:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-21.html#comment

KRAM!

Anonym sa...

Bara väntar tills du har så mycket att du inte vet vart du ska göra av allt!!! Hi, hi... Kram Lisette.

Anonym sa...

haha. Är du säker på att det är en larv? Är det inte ett tomtehuvud med luva? Tycker jag känner igen designen både från mina egna kreationer som liten och barnens i min barngrupp... Hur som helst är den ju enastående vacker både som larv och tomte... Puss på er båda!
Majs

Unknown sa...

lisette- haha ja de fasar jag över eftersom jag aldrig kastar nått;)
mia- haha de sa faktiskt larv eller mask på dagis-hon kände väl att hon behövde klargöra det;)det är en strumpa med massa bollar i i vart fall och vacker som få hahaha;)