söndag 4 december 2011

busbrum*

idag har jag först sovit ända till halv elva-såå skönt
sen gick jag up och snabbfixade mig och åkte hem till mams
brum hade ju sovit där inatt
vi åt mysfrukost med momo och mobo fedit
och sen åkte vi på adventsfika hos Ida&Isabella
Ida hade vart så påhittig och bjudit alla som låg på förlossningen/neo samtidigt som henne och vi var ju en av dem;)
dessutom har vi våra barn på samma dagis;)
8 barn tror jag de var som busade runt idag=)
så himla kul=)

sen hem och käka lite
och så busade vi runt lite tills vi fick reda på att min mormor och morfar var hos mamma/momo  och då ilade vi dit för mys och kaffe=)
och lite bilder såklart;P

har mått väldigt bra idag trots gårdagen vilket var tacksamt med tanke på hur trött jag var förra helgen;(
däremot känns brum varm och hon är lite kass i magen stackarn
vet inte vad de e me henne;(
lika vild och busig och matglad som vanligt är hon i vart fall;)
vi få väl se hur hon är imån helt enkelt!

1 kommentar:

Tanja sa...

Hej! Kolla in under kvällen om det var just du som vann i tävlingen med Glimra Förlag. Kul att du var med, psst... om ett par dagar kommer ny tävling upp så kolla in eller gilla på bloglovin så du inte missar :)